Lauantaina pistäydyimme Oulussa luolaharjoituksissa. Edellisestä kerrasta olikin ehtinyt vierähtää jo useampi kuukausi. Mietimme, kannattaako lähteä ajamaan Ouluun asti, jos homma menee höpötykseksi; Ellillä ehti nimittäin alkaa juoksut, ja juoksuiset nartuthan saattavat käyttäytyä milloin mitenkin... Onneksi lähdimme, sillä koira pelasi mallikkaasti.
Tällä kerralla Elli pääsi ensimmäisen kerran putkistoon ihmettelemään.


Päivä alkoi jo hämärtyä, kun vielä odottelimme omaa vuoroamme. Juoksujen takia Elli sai mennä halliin vasta viimeisenä. Neiti harjoitteli ajankulukseen kaivamista. ![]()

Putkessa räyhäämisen jälkeen Elli oli selvästi ylpeä hiekkaisesta ja haisevasta turkistaan... Harjoitukset sujuivat hyvin, kun ottaa huomioon, että kyseessä oli ensimmäinen kerta. Tästä on taas hyvä jatkaa. ![]()

Hurja räyhääjä nukkui sikeästi koko kotimatkan.

Kommentit